2016. július 7., csütörtök

Szösszenet

Sziasztok! Ma csak egy kis helyzetjelentést szeretnék adni, hogy nem tűntem el, csak mint láthatjátok, egy kicsit át fogom írni a Bonnie Holmes-t, mivel én személy szerint nagyon szeretem ezt a történetet, és mivel még a kezdetekben írtam az elejét, úgy gondolom, több kidolgozottságot érdemel meg. Akik eddig olvasták se röstelkedjenek, mert természetesen ugyan az marad a történet, csak jobban ki lesz dolgozva, főleg az elején lévő részek. 
Illetve hamarosan hozom a Gyertyalángok című novellám következő részét, ami nem tudom még, hogy az utolsó lesz-e (de valószínű) mert még csak kb. a feléig jutottam el az irománynak, mert a folytatáshoz még nem jött meg az ichlet. Viszont van pár ötletem, de addig sem szeretnék összecsapott munkát kiadni a kezeim közül, remélem megértitek. 
A Bonnie Holmes olvasóitól pedig szeretnék elnézést kérni, hogy most többet kell majd várni a következő részre, de úgy érzem, megérdemel ez a történet egy kis átdolgozást.
Remélem mindenkinek tartalmasan, és jól telik a nyári szünet! 
További szép estét!
Annabelle N.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése