2016. február 18., csütörtök

Díj! #1

Sziasztok álmodozók! Képzeljétek, megkaptam a blogom első díját! Nagyon szépen köszönöm ~Timi~-nek! Örök hálám kísérni fogja! A nevére kattintva egy igen szép, és sejtelmes kinézetű bloggal találjátok szembe magatokat! :)




Szabályok:

1. Köszönd meg a díjat, és tedd ki, hogy kitől kaptad! 
2. Olvasd el annak a blogját, akitől a díjat kaptad! 
3. Írj 12 dolgot az illető blogjáról! 
4. Írj 12 dolgot a saját blogodról! 
5. Válaszolj, a 12 kérdésre! 
6. Tegyél fel 12 kérdést! 
7.  Kommentelj annak a blogján egy bejegyzéshez, akitől kaptad, hiszen mindenkinek jól esik a visszajelzés. Ez lehet kritika, vélemény, a lényeg, hogy építő jellegű legyen!√
8. Cseréljetek linket! √
9. Küld tovább 12 embernek a díjat! 
10. Tedd ki a plecsnit jól látható helyre, úgy, hogy az én blogomra vezessen! √


 3. Írj 12 dolgot az illető blogjáról!

     

1. A design tökéletesen illik a blog történetéhez. :)
2. Kellemes olvasni, és nem zavaró.
3. Eddig 1 rendszeres olvasóval büszkélkedhet.
4. Eddig 1383-szor tekintették meg az oldalt.
5. Szép a fejléce. (oldalt található)
6. Az író több szemszögből ír.
7. A blog címe Secret Demon, ami az alapján amit olvastam, tökéletesen illik hozzá.
8. Eddig egy prológus, és 3 "rész" (különböző szemszögök) van fent.
9. Ötletes, hogy a fejléc résznél mozog a szem, nekem nagyon tetszik.
10. Szintén tetszik, hogy a részeknél ki vannak rakva gif-ek, illetve képek.
11. A blog két testvér történetét meséli el.
12. A Prológust, és A testvérek gondolatai egymásról 2 részét olvastam el, és nagyon tetszik! Ez szerintem egyáltalán nem sablon sztori, nagyon érdekesnek, és rejtélyesnek bizonyul a történet, amire még rásegít a blog designjének a hangulata is. :)




4. Írj 12 dolgot a saját blogodról!


1. Eredetileg egyáltalán nem ez (vagy a nemrég lecserélt név) volt a neve a blogomnak. (az eredeti címét nem közölném... :D)
2. Eredetileg nem a történeteim megosztása céljából hoztam létre ezt a blogot, csak később jöttem rá, hogy az sokkal jobb lenne.
3. Nagyon sokat változtatgattam a designjén, mert amikor legközelebb felléptem a blogra, egy kis dolog sosem tetszett.
4. Mára már talán elérte végleges formáját, esetleg még kritika tanácsára változtatnék rajta apróbb dolgokat, illetve a fejlécen dolgozom, de ami most van, azért szerintem egész elfogadható... :D
5. A mostani neve úgy ugrott be, mint egy villámcsapás, és utána rá is jöttem, hogy ismerek egy hasonló című könyvet (Michelle Hodkin: The Evolution Of Mara Dyer, ami kedvenc könyvem második része), így gondoltam ez is értelmes lesz...
6. A címből is láthatóan ezen a blogon fantasy történetek vannak, amiket imádok írni. :)
7. Az elmúlt időben annyit ültem gép előtt, hogy elfogadhatóan nézzen ki a blogom, hogy már anyáék azt mondogatták, függő vagyok...
8. Ami kis idézet van az ~Üdvözöllek~ modul végén, azt én találtam ki, de persze lehet, hogy máshol is van, ennek nem néztem utána. Ez is villámcsapás szerűen jött, mert szerintem így van. ("Az írás is álmodozás...")
9. Mindent elmondtam. :)



5. Válaszolj, a 12 kérdésre!


(mivel nincsenek új kérdések, én is arra válaszolok, amire az előző)


1. Mennyi időbe telik megírni egy részt?

    Általában két óra körül van, de van, hogy 2 és fél, mivel megírás után legalább kétszer átolvasom, hogy ne legyen benne hiba, de sajnos még így is becsúszik egy-kettő, amiért elnézéseteket kérem.


2. Mit jelent számodra az írás?

    Elszakadni a valóságtól, belecsöppenni egy olyan világba, ahol minden úgy történik, ahogyan én szeretném.


3. Hány blogod van?

     Egy. Úgy gondolom ennyi bőven elég, többre nem is lenne időm, és itt mindent kiírok magamból amit szeretnék.


4. Melyik karakter bőrébe bújnál?

     Természetesen Bonnie-jéba. :)


5. Szoktál zenét hallgatni írás közben?

     Nem igazán, én csak teljes csöndben tudok koncentrálni, és csak úgy tudok belemerülni, és odafigyelni, ha csönd van.


6. Gondolkodtál már azon, hogy könyvet írj?

     Nem igazán. Meg én annyira nagyon hosszúakat nem szeretek írni, mert szeretem a változatosságot.


7. Mit javasolsz egy kezdő írónak?

    Azt, hogy "írja ki magából a fantáziát" (jó lehet kicsit magyartalan :D), ne másoknak, hanem elsősorban magának írjon, mert élvezi, és ha ezt megosztja másokkal is, figyeljen a helyesírásra, mert például amiket instagramon látok story-kat, azoknál is, a felénél nincs ékezet írva, ami szerintem rettentően zavaró, illetve a történeténél ne használjon hangulatjeleket, mert elveszik a történet komolysága, akkor is, ha éppen vicces részt ír. Inkább írja le részletesen a körülményeket, hogy átjöjjön az érzés.


8. Melyik blogtípus a kedvenced?

     Természetesen a Fantasy! :) (ki nem találtátok volna :D)


9. Ki a kedvenc íród/írónőd?

     Hát sorolhatnám, de ha választanom kell, akkor azt mondom, Michelle Hodkin (fent említettem). Bár csak egy könyvét olvastam még, ami egyben az első is volt, annyira elvarázsolt, hogy ő a kedvencem!


10. Komoly terveid vannak az írással, vagy csak hobbi szinten írsz?

       Hobbi szinten írok, persze attól még imádom. :)


11. Hány rendszeres olvasód van eddig?

      Ez kicsit komplikált, mert kettő, de van egy személy, aki mindig kommentel az irományaim alá, viszont nincs feliratkozva, így úgy veszem, hogy három. :) És mind a három embernek hihetetlenül hálás vagyok, nem is tudjátok mennyit jelent ez, meg a kommentek! <3


12. Mióta blogolsz?

      Hát ez egy remek kérdés.... :D Pontosan nem tudom, csak annyit, hogy 2015. októbere óta.



6. Az én 12 kérdésem:


 1. Mi volt az első gondolat, amiért elkezdtél blogolni?
 2. Miért ezt az oldalt választottad, ahol most blogolsz? (pl: blogger.com)
 3. Mit érzel, amikor írsz?
 4. Mi jut eszedbe arról, hogy írás?
 5. Mit javasolsz egy kezdő írónak?
 6. Ki a kedvenc íród/írónőd?
 7. Mi a kedvenc könyved, és miért?
 8. Mióta blogolsz?
 9. Milyen volt a kezdet? (értsd: nehéz, könnyű, blogod máshogy nézett-e ki stb...)
10. Egyedül hoztad össze ezt az egészet, egyedül néztél utána mindennek, vagy kértél segítséget? (nem arra gondolok, hogy kerestél például egy kódot, és elvitted az egyik blogról, mert azt úgy veszem, te találtad meg, hanem arra, hogy az egészben segített-e valaki aki mindenfélét elmagyarázott. Remélem érthető :))
11. Büszke vagy a blogodra? Örülsz, hogy rátaláltál erre?
12. Van terved, hogy ezt meddig csinálod, vagy úgy vagy vele, hogy majd jön a vége, ha jönnie kell?



9. Akiknek küldöm a díjat:



11 megjegyzés:

  1. Szia, drága!:)
    Nagyon szépen köszönöm, hogy gondoltál rám, igyekszem minél hamarabb kitölteni, de így is egy kis csúszásban vagyok. Köszönöm még egyszer! ♥

    VálaszTörlés
  2. Nagyon köszönöm, hogy gondoltál rám :)
    Amint lesz időm, kirakom ;)
    Ölel, Gab

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm szépen! Igyekszem megcsinálni:)

    VálaszTörlés
  4. Úristen Úristen Úristen!!! Nagyon szépen köszönöm!!! :D

    VálaszTörlés